VejdeB 0 Postad 25 Februari , 2009 Hej Robin heter jag, fyller 22 iår och bor i utkanten av Göteborg. Jag letar nu efter ett segelsällskap/båtägare eller liknande som vill ha en gast med sig, gärna på en längre seglats. Har inte några goda kunskaper segling men har god båt/havsvana. Har även Basic Safety Training, goda sjukvårdskunskaper och diverse säkerhetsutbildningar. Det enda jag vill ha är chansen att få lära mig segla. Tack på förhand //Robin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sven-Olov 0 Postad 9 December , 2009 Hej Robbin. Ja, jag är kanske ute lite sent här och nu, men jag planerar en långsegling ner till Medelhavet för andra gången. Kastar loss 2010 slutet på juni Om du eller någon annan här på tråden är intresserad så....... flo_yacht@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ilona 0 Postad 27 Juni , 2011 söker gast på motorseglare kanske till Ålands Skärgård Björn widh 08510134170 0708703930 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser