Yamma 0 Postad 24 Februari , 2009 Startar en klubb för alla oss Finnmaster ägare. Hoppas vi kan byta lite ideer, tankar mm. Välkomna! /Mathias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 24 Februari , 2009 Om man äger en Sea Ray men säljer Finnmaster. Är man kvalificerad då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 24 Februari , 2009 Japp det går bra det. Än så länge är vi bara två medlemmar men vi hoppas på flera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 25 Februari , 2009 Låter gott Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 3 Mars , 2009 Är det någon som vet vart prototypbåtenbåten som VB testade och inte tyckte om. Den skall tydligen ha sålts i höstas riktigt billigt av Haninge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 3 Mars , 2009 Ja, det var F68 jag menade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 3 Mars , 2009 Jag tror att Yamma köpte den! Blir jobbigt för han i sommar om vi skall ha en finnmaster träff att hänga på när hans bara gjorde 44 knop i testet och det var med 250hk Med 225 som han har gissar jag på drygt 40 knop fast i den farten var den ju livsfarlig att åka i enl Jelving så han får nog nöja sig med 35knop när vi andra åker 50 pluss. Jobbig situation men jag tror att team VIB kanske kan hjälpa honom att rikta upp den hockade botten. Ja menar dom är ju inga duvungar direkt dom har ju kört båt i hela sitt liv och kan sin sak. /Daniel Senast ändrad av Yammamoto250 | 03 mars 2009 | 19:42 Senast ändrad av Yammamoto250 | 03 mars 2009 | 21:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 6 Mars , 2009 nu är det nart sommar, skall bli spännande att se hur prototypen går. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 6 Mars , 2009 Jo det var jag som köpte den! Lite surt var det men o andra sidan fick jag den så billigt så jag har råd att köpa 1st till o ändå hamna under rek pris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser