rotorp 0 Postad 22 Februari , 2009 Att det ska vara så förbenat svårt att finna en Weedo GT. Finne bara en på blocket och den var inte så intressant. Har ni några söktips? vet ni någon till salu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 22 Februari , 2009 Det är nog bara att vänta.. förra våren och sommaren fanns flera stycken till salu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 23 Februari , 2009 Jag letar också och har upptäckt att det inte är helt lätt. Jag vill ha tag på en som inte är för ombyggd och renovera till orginalskick åt grabben. Hoppas vi hittar några. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 23 Februari , 2009 Jag söker en som inte är för ombyggd så linjerna är kvar men för övrigt är jag väldigt openminded. Den på blocket var förlängd i nosen o det gillade inte jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 23 Februari , 2009 Har en kompis som har en weedo gt som står i en lada, den har stått där i ca 5år. Han skulle sälja den för ca 3 år sen så den är säker till salu nu med? om nån är intesserad så kan jag höra med han, men den finns i Sundsvall. //23an Senast ändrad av 23an | 23 februari 2009 | 18:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 24 Februari , 2009 Du får mkt mkt gärna kolla det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 24 Februari , 2009 Du får ta den, Sundsvall blir för långt för mig. Men hittar du några i mellansverige som du inte vill ha så lägg gärna in ett tips om det här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 24 Februari , 2009 Vet inte om det är båten för mig, beror ju på skick o pris liksom, Vi får dela båten lika, en vecka var... ASG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 24 Februari , 2009 Pratade med han nyss och den var till salu. Motorn är en Mariner 60hk sen 80-tal och det var en sjösättningsvagn till, har för mig att båten är röd om jag minns rätt. Han ville väl ha runt 15tusen för den. Om du är intresserad så kan jag maila nr till dig. //23an Senast ändrad av 23an | 24 februari 2009 | 22:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 25 Februari , 2009 Det var ett bra pris om motorn fungerar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 25 Februari , 2009 Gärna gärna. Maila nr så ska jag slå en pling. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
volvo-penta 0 Postad 25 Februari , 2009 Hej. hittade den här på blocket kan kanske vara nåt.http://www.blocket.se/vi/20438346.htm?ca=12_s vet inte hur man gör så du får väl skriva adressen. Finns i Eskilstuna Mvh Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 26 Februari , 2009 Ingen inredning, ingen snurra, röten i fördäck.... en projektbåt med stort renoveringsbehov. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lejflof 0 Postad 28 Mars , 2009 Håll koll på www.glasfiberklassiker.se relativt ny sida, men med både forum och köp&sälj finns snart där... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser