jorgensen 0 Postad 22 Februari , 2009 Jag bor på västkusten (Helsingborg).båten är inporterad så vilken färg där sitter i dag vet jag ej mer än att den är svart. Båten gör 35 knopp max fart ca 3 ton tung ,8,6 m lång. Vad skall jag välja för färg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 22 Februari , 2009 Jag tycker att du ska fortsätta med svart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HenrikGbg 9 Postad 22 Februari , 2009 Hur kan du då påstå att färgen är Botten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 22 Februari , 2009 Var är båten inporterad någonstans? Kall- eller varmhall? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 22 Februari , 2009 Skulle rekommendera International Trilux alt Hempel Mille extra eller Hard racing extra. //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 Februari , 2009 Är båten importerad är den med all sannolikhet inte målad med någon blödande färg och då kan du i princip använda vilken färg du vill. Glöm dock inte underarbetet först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 22 Februari , 2009 Beroende på varifrån båten är importerad kan den vara målad med en herre-jösses-färg. I så fall behöver du sannolikt inte måla den om färgen ser bra ut idag, den kan vara giftig så det räcker i många år framöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 23 Februari , 2009 Finns bara ett alternativ. Fartygsfärg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser