mach2 0 Postad 20 Februari , 2009 Ska försöka att förklara lite närmare. Jag har länge letat en DC men blev ganska fort vilse i djungeln men bestämde mig för ryds 23dc, bella 640dc eller utter d68. Efter en provkörning i ryds gick den bort, det hände en massa, bla blåste flaggan av, fästet satt med ung för tunn plåt skruv. Vindrutan immade igen helt, bla pga av vädret o att inte vindrutetorkaren funkade. Bellan vi skulle titta på hade blivit såld 20 min innan våran ankomst och då såg vi uttern d68 för första gången, kanon båt tyckte vi. På en resa nu låg en d66 bredvid en d68 i hallen och det var inget snack längre. Samma pris med V8:an och dessutom solbädden bak och mera utrymme framförallt i ruffen. Hoppas nån kan dela med sig av erfarenheter även från utombordaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 21 Februari , 2009 Jag har en D66:a med utombordare och är jättenöjd. Det enda jag kan tycka är att den är lite liten i sittbrunnen(det har de ju dock fixat på inombordararen) Däremot är lösningen med att binda upp kapellet sämre på inombordaren, har man utombordare så har man ju ett stort kapellgarage som man bara fäller ner kapellet i. Härlig båt med snygga linjer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_68 0 Postad 7 Oktober , 2009 Hej! Är också sugen på den här båten och tänkte höra hur stor solbädden bak blir. Kan man sova 2 vuxna där åt något håll? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 2 Postad 7 Oktober , 2009 En av de snyggaste båtarna där ute. Och med inombordaren får man ett gott muller. Go for it! mvh Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 7 Oktober , 2009 Håller med om att båten är snygg men med inombordare får du betydligt sämre bränsleekonomi och sämre toppfart en med en utombordare med samma hästkkrafter. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_68 0 Postad 9 Oktober , 2009 Ingen som vet om det är möjligt att sova två där bak? Borde ju inte vara omöjligt i den storleksklassen då en hel del konkurrenter klarar det.. Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser