Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
Yammamoto250

Yamaha klubben Ny klubb på Marinan

Rekommendera Poster

Hmm, Jag antar att jag kvaladar in med min Yamaha 20hk -94. Annars så har jag ett berg av Yamaha runt mig hela dagarna och det kanske räcker? Rabatt till alla medlemar!Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

200 hk -04 Fetox äkta förgasarmotor med fritt utblås inget bromsar.

Hoppas jag får vara med.

Mvh

JJ

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja just det. Jag har en gamal 4hk tvåtakt också, ligger långt inne i röran i boden så den hade jag glömt bort. 2 små Yamaha hemma, massor på jobbet så det borde väl räcka för att få vara med. Om jag erkänner att jag helst åker med min Mercruiser, blir jag utesluten då? Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är med, har faktiskt en Yamaha utombordare på fiskebåten. Att jag inte tänkte på det...blir lite som att infiltrera fienden. Hahaha

Skämt åsido...jag gillar Yamaha, har alltid gjort. Sen var iofs min Johnson riktigt bra, VP Archimedes eller vad den hette var också suverän. Min Mercury startade bara med startgas men var inte underhållen alls...så jag undrar om inte funktionen är avhängigt underhållet mer än märket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan man vara mä med Yamaha FX 160 HO vattenskoter??!! Skrattande i så fall räkna med mej!!

/Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Klart att alla får vara med men vi begränsar oss till att man måste gilla Yamaha i allafall.

Gå in på yamaha klubben genom fliken båtklubben online och  där finns en ruta ansök om medlemsskap klicka på den så skriv en rad där och skicka iväg den så jag kan lägga in er.

Hoppas att det fungerar. Annars hör av er.

Mvh/Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Schysst bild! Ser ut  som en potent skapelse!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja dom är Grymma! Det bästa med Yamaha är att det alltid fungerar. Har haft en massa utombordare några fyrhjulingar vattenskoter och alla har bara funkat klockrent.

/Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...