matpe 0 Postad 18 Februari , 2009 Någon som har erfarenhet av att tvätta smutsiga illaluktande tampar? Kör ni dem i tvättmaskinen och isåfall vilket gradantal med eller utan tvättmedel? / Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 18 Februari , 2009 Japp. Jag tvättade tamparna i 40° med lite tvättmedel. Tamparna blev rena och gick inte sönder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 18 Februari , 2009 Jo dom blir jättegoa och mjuka efter det. Möjligen ska man undvika alltför idog tvättning då möjligen hållfastheten kan påverkas. Känns som att fibrerna mår bra av att kittas ihop lite av skiten. Det räcker att få bort saltet egentligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 18 Februari , 2009 hej, samma här, det funkade bra. Man bör nog göra det innan viterförvaring och säkerställa att de får torka ordentligt innan man stuvar undan dem. / magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 18 Februari , 2009 Har också tvättat tampar och skot i tvättmaskinen, 30 grader skontvätt har räckt bra. Dock så har det blivit ett skapligt skatbo att trassla ut efteråt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Februari , 2009 Ähum, lägg tamparna i en tvättsäck nästa gång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 18 Februari , 2009 Balja, vatten, klorin, maskindiskmedel eller ännu bättre Oxalsyra. låt ligga över natt, skölj av. Som nytt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 18 Februari , 2009 Jag la mina i vatten och klorin. Blev som nya fast luktade lite skumt ett tag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 18 Februari , 2009 Gör som ovan fast då i badkaret då jag har så förbenat långa tampar. Låter de ligga över natten och sköljer noga noga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Infamous 0 Postad 18 Februari , 2009 fan, man ska inte sitta här och läsa inlägg, man kommer ju bara på allt skit man glömt att göra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 21 Februari , 2009 Tvättmaskin 40 grader och vittvättmedel det blev tyvärr parfymerat tvättmedel så nu luktar det så fint sååå men tyvärr försvann sjölukten men parfymlukten försvann ganska snabbt så använd oparfymerat tvättmedel P.S Stoppa in eventuella schaklar i en tjock strumpa annars blir det bucklor i tvättmaskin !! M.H.V Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser