TobiasLager 0 Postad 17 Februari , 2009 Hej! Jag har tänkt att låta någon firma tillverka nya dynor till min Maxi 77 nu innan säsongen drar igång. Någon som har något tips på ett bra och billigt ställe eller några erfarenheter av någon tillverkare i Stockholms området? /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 17 Februari , 2009 Jag har mycket bra erfarenheter av Alfa Bil & Båtsadelmakeri. Säkerligen inte billigast men är mycket duktiga. Om du bara skall köpa material säljer så finns mycket hos www.ostersjokompaniet.se som delar lokal med Alfa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 17 Februari , 2009 För dyntillverkarna har högsäsongen redan dragit igång. Normalt alltså, men allt är väl inte riktigt normalt nuförtiden. Förr var det i alla fall så att man kunde få dynorna billigare om man beställde redan på hösten när de hade lågsäsong. Tycker du det är dyrt kan du kanske komma överens om rabatt om de får order i höst i stället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mmmmm 0 Postad 17 Februari , 2009 hej! Jag har själv just beställt av Marest som huserar i Hammarbysjstd. Proffsigt bemötande, de mallar och priset borde vara till din båt ca ca 13-17´ . det finns hur mycket olika tyg och prisklasser som helst att välja på.... marest.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser