Groenling 3 Postad 16 Februari , 2009 Hej jag är på jagd efter en Navman 2100 eller 3100 Fuel. Men jag hittar ingen. Har de bytt namn eller ställd in produktionen? Nån som vet? Tack Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trophy2 0 Postad 16 Februari , 2009 Hej Sven Navman heter numer Northstar. Finns hos de flesta tillbehörsbutiker. Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 16 Februari , 2009 Tack så mycket för upplyssningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Februari , 2009 JAg har funderat på en sådan jag med, men kommer att köpa via internet, från USA vilket var myyyycket billigare än i Sverige. Vi kan ju gå ihop om det är av intresse, för att kapa fraktkostnader. Skicka mig ett mail om du är intresserad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Infamous 0 Postad 17 Februari , 2009 Är det ngn som känner till ngn liknande produkt som klarar av lite mer i flöde, behöver 240l/h... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser