redneck 0 Postad 15 Februari , 2009 Hej kan nån hjälpa mig berätta vilken båt mod. detta är samt ev. års mod? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PrimeX 0 Postad 15 Februari , 2009 Påminner om Sunwind. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 15 Februari , 2009 Jag känner igen den, men kan inte komma på vad det är. Ingen Sunwind. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thar 1 Postad 16 Februari , 2009 Hej, Min gissning är Granada 27, även om formen på ventilerna inte är helt identisk. Jämför själv bilderna på följande länk: http://www.granada27.dk/images/baadnyt.pdf Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
redneck 0 Postad 16 Februari , 2009 Hej & tackför svar! Nej... tror inte det är en Granada 27... min mod. har inget skarndäck typ, vilket G 27an har! Fler tips tack= hur svårt kan det egentligen va'??? hm... Finns kanske ngn. fransk??? snälla hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 16 Februari , 2009 Tycker nosen ser ut som en Elvström-konstruktion... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
redneck 0 Postad 16 Februari , 2009 ny bild fr. SB kanske lättare??? vilken mod??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thar 1 Postad 16 Februari , 2009 Elvström 65, då kanske? http://www.sailguide.com/Elvström_65.htm Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nirilli 0 Postad 16 Februari , 2009 Comfort 26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 16 Februari , 2009 Tycker att det liknar en engelsk modell. Men kan inte komma på vilken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
j29tunnan 0 Postad 16 Februari , 2009 Sätter också mina pengar på Elvström 65. Kolla måtten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 16 Februari , 2009 Instämmer med svaret Elvström Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 16 Februari , 2009 Det är en Elvström 65. Tillverkades under andra halvan av 70-talet. Fören påminner mycket om Elvström/Kjaerulffs Granador, men en bild där mer av aktern synts hade gjort gåtan lättare. Den har en rak akter med utanpåliggande roder. Senast ändrad av Mersey | 16 februari 2009 | 21:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
redneck 0 Postad 17 Februari , 2009 Gåtan är löst, med er hjälp. Elvström 65a! thanks friends Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser