Gå till innehåll
torsdag 13 februari 2025
jonnywid

Möre 30 klubben växer!!!

Rekommendera Poster

Hej igen en ny medlem har vi fåt...

Han bygger om en Möre 30 till ny skick och har ventilerat mycket ideer på formuet seglarsnack.

Välkommen till vår lilla skara Möre ägare...

Mvh Jonny w

Senast ändrad av jonnywid | 15 februari 2009 | 12:03

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

känner mej lite träffad. så jag hoppas att det är jag. så jag tackar och bugar i såfall. kul med en klubb.

mvh Johannes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har flyttat och sen blev jag sjuk. men börjar bli bättre nu. men det största problemet är en el räkning som inte stämmer på varvet. så jag vill inte jobba där förrän det är löst. finns kanske risk att båten måste flyttas i allra tänkbara fall om det inte löser sej.  riktigt tråkigt.. Rynkar

men vi får se. har iaf bara 1mil enkel väg till båten nu istället för 3-4 mil enkel väg som jag hade förut. så nu har jag ännu bättre förutsättningar för bra fart. men det är inte alltid så enkelt. byggandet är en liten del. det är så mkt skit som kan sätta käppar i hjulet. motivationen är det inga som helst fel på från min sida iaf ännu. jag vill inget hellre än att åka ut o greja. men då går det el och o.s.v så jag vill lösa den lilla ev dispyten eller vad man skall säga. ett litet oliktänkande mer handlar det om. problemet är att det inte fanns nån uppdelning med elmätare  på hela bygget inklusive 2 hus . så det blev en enda stor räkning.   suck.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...