FooZilla 0 Postad 12 Februari , 2009 Har kollat lite på dessa, www.pivotion.se, verkar lovande för mig som har en styrpulpet med grabbräcke. Någon som har några erfarenheter om Pivotion produkterna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikW 0 Postad 12 Februari , 2009 Kolla upp om de finns med på någon av vårens mässor. Det tänkte i a f jag göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slurpen 0 Postad 12 Februari , 2009 Man får ju intr göra reklam,men det finns en firma som börjar på Båt och slutar på system som säljer dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 12 Februari , 2009 Jag köpte de på båtmässan i gbg.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hansalo 1 Postad 13 Februari , 2009 Det är en ny produkt för 2009 så erfarenhetsmässigt svar är nog svårt att få men även jag kollade på dem under mässan i GBG och de ser stabila och bra ut. / Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser