markusjohansson 0 Postad 11 Februari , 2009 fick en ide om de skulle kunna gå att ta en 244a och svetsigen alla dörrar och hål i den sen lägga en lång plåt över hela bottnen sen antingen rakaxel från lådan och bak eller om man skulle flytta bakmotorn o åka drev ? sen skära av taket och bygga cab vore en kul grej med en bil med alla lysen o inredning kvar sen åka wakeboard efter den eller bara glida runnt i vad tror de erfarna folket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 11 Februari , 2009 Varför inte en 242´ a, då slipper du ju svetsa igen bakdörrarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 12 Februari , 2009 Fin ide häkta åkarna i dragkroken och stå på ! /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 13 Februari , 2009 Jag tycker det verkar vara en dålig idé. Anledning: Har du tänkt på detta med försäkringen? Ska du ha båtförsäkring eller bilförsäkring? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 17 Februari , 2009 Jag såg en som ställt en 745:a på en flotte och kopplat mellanaxeln till aqua drevet, hade själv ett kort tag en tanke att göra nåt liknande fast med en husvagn efter bilen, men tid o ork räckte inte till., men testa du det kan inte mer än misslyckas. Man kan ju också tänka sig att ta en kaross och montera den på en skrotad 21 fotare dc skrov, kan ju bli en intressant skapelse. lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
markusjohansson 0 Postad 11 Mars , 2009 de får ju bli amfibie försäkring, eller amatörbyggtfordon:P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 Maj , 2009 är det inte enklare att handla en från blocket annansen har ju legat en stund så priset är nog prutbart http://www.blocket.se/vi/20209850.htm?ca=17_s&last=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 22 Maj , 2009 Borde väl gå att ställa bilen på en flotte och ha en lång axel. Typ som båtarna i Thailand. Men ta en coolare bil än en Volvo 240. Ta en gammal Jaguar cab eller nått. Då lovar jag att komma och titta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser