Gustaf76 0 Postad 11 Februari , 2009 Hej, Ska byta min dåliga powertrimpump som sitter mot mitt VP290DP drev. Det är den äldre som är en svart cylinder med inbyggd oljetank. Jag har en renoverad utbytes av den nyare där det är den synliga plasttanken för oljan. Men reläerna på dessa skiljer sig åt. Den nya pumpen har bara ett kontaktdon med grön och blå kabel, samt 2 st reläer med 5 st stift. Reläerna på den äldre pumpen ser helt annorlunda ut. Någon som har gjort motsvarande byte och kan komma med tips ? Kanske någon bra schemabild eller ritning eller nåt ? mvh Gustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat_Kungen 0 Postad 11 Februari , 2009 Hej Gustaf! Här har du båda elschemorna till den tidigare samt senare utförandet. Hoppas det hjälper dig, och lycka till. Mvh Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat_Kungen 0 Postad 11 Februari , 2009 Här kommer det senare utförandet. Mvh Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf76 0 Postad 1 Mars , 2009 Hej, Tack för skisserna ! mvh Gustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marielund 0 Postad 4 Maj , 2009 Sitter det någon sækring på den nyare PT pumpen? Eller måste man sækra av den? Isåfall vilken Amp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser