Johanflipper 0 Postad 11 Februari , 2009 Solex förgasarna på min VP AQ 151 har krånglat länge. Blivit rekommenderad att köpa en ersättningsförgasare som säljs av Misab av fabrikat Weber. Har någon gjort likadant och är det att rekomendera? Senast ändrad av Johanflipper | 11 februari 2009 | 22:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat_Kungen 0 Postad 11 Februari , 2009 Hej! Vad är det för krångel du har då, vad är det för symtomer du har? Mvh Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johanflipper 0 Postad 12 Februari , 2009 Hej Paul Mycket svårstartad, ojämn tomgång, enaförgasaren flödar när jag har mer än 4000 rpm. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dejsa 1 Postad 12 Februari , 2009 Hej! Jag hade samma problem på min AQ145. Köpte renoveringssatser till båda förgasarna så var problemet löst. Om detta aldrig är gjort på din motor så kan det kanske vara dags. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat_Kungen 0 Postad 12 Februari , 2009 Hej Igen Johan! Verkar som du fått svar redan, Så jag rekomenderar att du gör detta. Skickar ett par sprängskissar om du skulle behöva. Lycka till Mvh Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat_Kungen 0 Postad 12 Februari , 2009 Här kommer en till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser