MrAnderson 0 Postad 10 Februari , 2009 Jag tänker svetsa ihop ett slutet kylsystem i rostfritt till min Mericruiser 4,3l och nu undrar jag om någon annan har gjort det och kan tänka sig att dela med sig av sina erfarenheter? Jag vet att det finns färdiga paket att köpa men ca:8000:- låter lite mycket när man borde kunna fixa det relativt snabbt själv. *Vad bör jag tänka på? *Finns det någon som vet var jag kan få tag på en ritning (hade underlättat)? Tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
totta 0 Postad 12 Juni , 2009 HEJ!! DU HAR SÄKERT REDAN FIXAT DET HAR! MEN SKICKAR HUR JAG GJORDE SAMMA PROBLEM.BYGGDE EN I ROSTFRITT HÄMTAT PÅ SKROTEN FÖR NÅGRA 20-LAPPAR. MIN MOTOR ÄR EN OMBYGGD VOLVO B230 MED EN BOWMAN VÄRMEVÄXLARE SOM RYMMER 14-15 L VATTEN. INGA PROBLEM EFTER DET. ALLT FUNKAR BRA.. NÅGRA BILDER MED Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
totta 0 Postad 12 Juni , 2009 BILD TILL B230 KYLSYSTEM ROSTFRITT...HEMGJORD.. ENKEL RITNING BILD FUNKAR VISST INTE Senast ändrad av totta | 12 juni 2009 | 18:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser