Lymmel 0 Postad 9 Februari , 2009 Då jag tittade till båten i helgen såg jag till min stora förskräckelse att vissa detaljer i inredningen , framför allt dörrar till garderob, toa osv. har börjat delaminera i över och nederkant. Gäller det yttersta lagret på plywooddetaljer.Har haft båten i 6 år , den är täckt enl konstens regler som vanligt med ventilation från för till akter, har dessutom två torrbollar placerade ombord.Båten är en Coronet från 70 talet och har på 35 år inte visat ngn.tendens till liknande, tvätom, de är kända för sin höga kvalitet på detaljerna. Detta har hänt de tre senaste veckorna och det har enl.min uppfattning inte varit speciellt fuktigt under den tiden. Är det ngn.som har erfarenhet av detta och/eller vet hur man skall åtgärda? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 8 Mars , 2009 Skicka med ett foto på kadorna då blir det enklare att ge ett råd. /Zinderella Senast ändrad av Zinderella | 08 mars 2009 | 17:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser