23an 0 Postad 8 Februari , 2009 När jag var på väg till jobbet idag på motorvägen, titta jag åt sidan å där kom en kvinna i en ny BMW. Hon körde i 160 km/h me fejset framför spegeln, samtidigt som hon sminkade sig. Jag vände bort blicken ett ögonblick å när jag kolla mot henne upptäcker jag att hon är halvvägs in i min fil, fortfarande med ansiktet å kajalpennan framför spegeln! Jag blev så rädd att jag tappade rakapparaten, som slog min skinksmörgås ur andra handen. I desperation att försöka få koll på allt igen styrandes med knäna, tappade jag mobilen från örat, som landa i kaffet jag hade mellan benen, vilket gjorde att jag brände STORA LUKAS å de runda tvillingarna. Jag skrek av smärta, å tappa ciggen, som brände hål i skjortan! Hur fan kör kvinnor?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 8 Februari , 2009 - Haha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 8 Februari , 2009 Hehe! För bedrövligt är vad det är!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Februari , 2009 Om du vänder bort blicken ett ögonblick och fortfarande kan urskilja detaljer så kör du ju också i 160 km/h, jävla fartdåre! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Februari , 2009 Du 23an Hade jag varit som du hade jag nog tänkt; bätter omkörd och bortkommen än omkomen och bortkörd. Vilken tur att det var på motorvägen och inte på sjön. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 Februari , 2009 Ja, men kvinnor har ju simultankapacitet...., till skillnad från oss män som inte ens kan pissa och skita samtidigt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 8 Februari , 2009 Nä men när vi gör något av det, så gör vi det riktigt ordentligt istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Februari , 2009 Men jag kan fakriskt släppa en fjärt utan att bryta strålen när jag pinkar, hur många klarar det? Försök får ni se.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-Danne- 0 Postad 8 Februari , 2009 Lätt dagens bästa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Februari , 2009 Nja, det där stämmer väl ändå inte? De kan ju inte ha sex och huvudvärk samtidigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Februari , 2009 Dessutom har västis slapp fisring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 8 Februari , 2009 Tjejer kör bättre än höns. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Raceboat 9 Postad 8 Februari , 2009 Nu tycker jag att du drar alla över en kam. Det FINNS kvinnor som kör bättre än höns. /Grisen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser