Flipper_510_HT 1 Postad 7 Februari , 2009 ... att göra fynd på blocket.. http://www.blocket.se/vi/20179213.htm Senast ändrad av Flipper_510_HT | 07 februari 2009 | 17:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 7 Februari , 2009 Hmm 800kr för lite rutten kaffeved, nja vet inte om d låter så lockande. För dom pengarna kan jag köpa stål i lösvirke och svetsa mig några stöttor.. Men antar att prutläget på dessa är mkt bra... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 7 Februari , 2009 Ha Haha Hahahaha Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa Vad tänker folk med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 7 Februari , 2009 herre gud vilka fantasier folk har. Jag skulle ta betalt för att forsla skiten till tippen. Hur är det finns jultomten oxå ????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Februari , 2009 Tomten finns ju, det trodde jag du visste!? Personligen behöver jag ingen bock eftersom jag själv är en, men det ska sägas, att vara bock från Gävle som ingen tänder på, det är ingen höjdare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 7 Februari , 2009 Kunde inte hålla mig utan skickade ett mailsvar på annonsen.. Undrar vad dom släpper iväg dom för Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 7 Februari , 2009 Ja skynda dig innan någon annan hinner före.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Februari , 2009 Haha Killer, sen måste du köpa bockar för att stötta bockarna ju. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 7 Februari , 2009 Ja, men det tänkte jag lösa genom att få rostfria högglanspolerade stag tillverkade. Kan ju slösa lite eftersom bockarna blir så billiga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 8 Februari , 2009 Å Herre Gud Grabbar!!!!! Jag har eldat upp en förmögenhet närj ag gjorde majbrasa av gamla träställningen till Fin-Galn. Nån som vill köpa askan? Men ärligt sagt, annnonsören tror kanske att det finns värde i det å går det så går det? Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 14 Februari , 2009 Annonsen är kvar, har du inte gjort affär ännu? Fick du inte ner priset? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigl 0 Postad 14 Februari , 2009 Anledningen att de är kvar på blocket är att det pågår budgivning... undrar vad de kommer att gå för ? kring 5000 är nog en rimlig gissning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 14 Februari , 2009 Haha nä, dom svarade inte ens på mitt mail. Kanske bidde dom putt när jag inte bjöd högt nog? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 14 Februari , 2009 Ligger askan i en fin liten silverask så kan jag vara intresserad. Hur mkt pengar pratar vi om? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Februari , 2009 kanske behövs några slitna oranga stolar till fika hörnet i verkstan http://www.blocket.se/vi/20276725.htm?ca=17_s hittade även denna som tyder på en viss paranoja http://www.blocket.se/vi/20281774.htm?ca=17_k :Elektriker sökes för elektronisk sökning! Du ska vara väl insatt i allt som har med teknik att göra.Tv,dator,mobil,sändare ect ect ect.Du ska ha kunskap och utrustning för att kunna söka efter apparatur som kan avlyssna och filma i hemmet eller sprida ens datorinnehåll vidare på nätet.Som du förstår så ska du kunna söka brett på alla tänkbara sådana möjligheter.Kan du hjälpa mig med detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser