Ranger 0 Postad 7 Februari , 2009 Hallåj! Funderar på att montera VP EVC till min V8 5.7 gxi från -04 är detta möjligt??? /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maltez 1 Postad 7 Februari , 2009 Ja, det borde väl gå...om din motor har EVC vill säga. 2004 var väl det ett tillval... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 7 Februari , 2009 Det sägs att d ska gå att instalera detta även på mekaniskt styrda maskiner, hur d lirar på en mekaniskt styrd maskin det vet jag inte.. Men d lirar mkt bra ihop med elektroniskt styrda, kan dock vara lite slött i överföringen men d vänjer man sig vid.. Basic fungerar d så att en liten elektrisk motor drar gas och växel väljare nere i maskinrummet.. Således borde det gå att överföra ganska enkelt till vilken maskin som helst.. Dock vet jag inte hur d lirar om systemet är långsamt på en mekanisk eller om d har ungefär samma reaktionstid som d helt elektroniska. kanske läge o prova en liknande båt utrustad med systemet.. Kostar väl i runda slängar fortfarande 25 lök och kan ju vara lite pilligt att få dit. Sen kan man njuta av steglös gas och mjuka växlingar. i mina ögon inte värt pengarna att eftermontera, om man inte kör mkt och ofta.. !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser