Dallass 0 Postad 4 Februari , 2009 Japp, som frågan lyder. Behöver nya stolar till min selco, finns det någon begagnatmarknad när det gäller stolar till båtar? Eller e det att tillverka eget som gäller om man skall komma billigt undan? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Februari , 2009 Kolla på blocket, där dyker det upp stolar titt som tätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 4 Februari , 2009 Blocket som sagt om det kommer nått begagnat. Annars tycker jag det är svårt att hitta bra båtstolar. De är ofta små o konstiga, hittar man någon som verkar trivsam så är den istället svindyr. Bygga själv är nog en rätt bra idé så vida det inte är allt för invecklade pösiga fotöljer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
selco18ht 0 Postad 5 Februari , 2009 Tjena jag sökte nya stolar till min selco,kom fram till att seasea hade bra pris och har nu även 20% rabbat på det mesta:D. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser