Terrafobica 68 Postad 4 Februari , 2009 Googla är inte så lätt alla gånger, speciellt om man inte riktigt vet vad saken i fråga heter som man letar efter. Jag är ute efter såna däringa hållare för vinglas som de har på pubar och barer, ni vet där glasen hänger upp och ner i taket. Vore ett praktiskt sätt att frigöra utrymme i skåpen genom att hänga upp glasen i pentryt istället. Någon som vet vad de heter och var man kan finna dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 4 Februari , 2009 Hej Håkan. Är det inte enklast att göra sådana själv? Tror att de pubar som byggs, så bygger man även dessa på plats sas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 Februari , 2009 Jo, så är det nog. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
j29tunnan 0 Postad 4 Februari , 2009 Ett litet tips: Sök på glashängare. Jag hittade bl.a. den här för 195 bagis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 Februari , 2009 Se där ja! Tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PrimeX 0 Postad 4 Februari , 2009 Såg färdiga i Watski katalogen sid 135 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 Februari , 2009 Ännu mera tack! Det var precis det jag sökte, usch jag vet inte om jag vågar åka till båtmässan i år, det verkar bli dyrt i år igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Player311 1 Postad 6 Februari , 2009 Hej! Dyrt? Kan det nog vara om man måste köpa marint! Annars kan du köpa dessa för hela 59:- och lägga pengarna på andra roligare saker! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20087163 Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Luffarn 8 Postad 6 Februari , 2009 Är det inte risk att glasen slås sönder mot varann i sjögång? Fast inte om man har plastvinglas från Clas O förstås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 6 Februari , 2009 Hehe, ja varför tänkte jag inte på Ingvar Kamprad. Fast snygga var de inte. Och jo då, det är plastglas, men inte clas fula. Det finns otroligt vackra glas i nån sorts plast numera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 7 Februari , 2009 Eller bygghandeln. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linmajon 0 Postad 10 Februari , 2009 Urrrk för vin ur plastglas. Glas ska de' va'. Kan man bara lösa problemet med att glasen klirrar vid sjögång skaffar jag Ikeas hållare direkt. Kanske om man hänger dem längs båten istf. tvärs? Kanske med plastnätstrumpa för flaskor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 10 Februari , 2009 Förlåt om man hädar ! .. det finns något som heter redskapshållare /verktygshållare av alla de olika slag . Bua inte redan , utan ta en titt och fundera en eller två gånger . Allt hänger naturligt vis på hur ''snyggt'' det ska var och om det ska synas öppet !?!?!?! Min tanke med detta var att glasen ska sitta fast och inte bara ligga/hänga på en yta av ståltråd mm . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 10 Februari , 2009 Engångsmuggar o lådvin alternativt läsk på PET tillsammans med lådvodka fr Tyskland Jaja det är inte gott, det är inte vackert, men det skramlar inte och effekten är densamma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Februari , 2009 Dunk och sugrör? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PrimeX 0 Postad 11 Februari , 2009 Så här kan det se ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 13 Februari , 2009 Lysande förslag!!! Varför har jag inte tänkt på det tidigare!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser