Gå till innehåll
måndag 06 januari 2025
--A--

Vart kan man hitta detta teakbord?

Rekommendera Poster

Hej,   Jag har nu efter mycket letande hittat bordet som jag vill ha i sittbrunnen, lagom stort för fyra att äta runt. Viker man ihop det så tar det bara halva utrymmet. http://www.eudemarine.com/doc/product_foldable_table_wing.htm   Nu verkar det dock finnas ett litet problem med detta och det är att den stora storleken 68*100 verkar vara omöjlig att få tag på trots att seasea har Eudes bord i sitt sortiment.   Någon som har tips om vart man kan hitta detta bord? Eller kanske ett annat som är bättre? (det får dock inte vara mycket mindre än 68*100)   /Andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det för litet med 90*60? Hjertmans har ett i den storleken artikelnummer 3897-900.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jag hade hjertmans bordet i förra båten och var nöjd med det så när som på att det var för litet.
Två små barn med långa armar kräver större bort, i alla fall i vår familj.

/Andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Ett sånt bord vill även jag ha, har letat överallt. Förstår inte varför ingen tar hem det!!

Ska till Mässan i Göteborg i helgen, ska kolla upp om någon kan ta hem ett till mig.

mvh

Calle

Bilden är på ett liknande bord med utdragslåda samt fack för flaskor. Kan tyvärr inte hitta någon leverantör till detta bord heller.

post-15154-1394235770,5922_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Vi skall till mässan i helgen med, får väl se om vi kan tjata oss till ett tillsammans... meddela gärna hur det går!

/Andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Vet inte om det är jag som är knas men är det bordet som du har länkat till finns det ju en uppsjö av återförsäljare i hela Europa som är länkat frän den sidan hittade bla över 6 st i bara västsverige plus att det finns i Norge, Finland, Danmark, Tyskland och Nederländerna titta under Retailers.

Men som sagt jan kanske fattat fel.........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mycket riktigt finns det återförsäljare... men de har bara de två mindre modellerna i sortimentet, vad jag har lyckats hitta i alla fall.

Senast ändrad av --A-- | 03 februari 2009 | 21:48

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Har kollat upp priset på samma bord fast 80cm långt istället för 100cm.

Den Svenske återförsäljaren tar 3745kr

Den Danske återförsäljaren tar ca 6000kr (3999Dkr x ca 1,5) !!!!

Tur att man bor i Sverige,

Calle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Nu har äntligen jag och --A-- fått våra bord.

Tack vare Maringuiden så kunde jag och --A-- beställa våra bord genom SeaSea på mässan

i Göteborg. Bordet fanns inte i deras sortiment men med lite tjat tog de hem borden till oss.

De har även infört bordet i sitt ordinarie sortiment då de förstod att det var ett intresse

för lite större bord.

Både jag och --A-- är jättenöjda, blev skitbra.

www.eudemarine.com/doc/product...  

Calle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...