rotorp 0 Postad 2 Februari , 2009 Hej Forumet. Jag har en Cobra MR F55 vhf-radio i båten. Den satt redan i båten vid köp. Jag saknar den kabeln för DSC funktionen. Den som man kopplar ihop med GPSen via NEMA kablarna. Är det någon härinne som har en sådan liggandes eller vet hur man bygger en egen? Verkar vara nån form av plugg att stoppa in i VHFen sen skall det vara två kablar ut vad jag fstod. Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 2 Februari , 2009 Jag har en hel sådan vhf liggandes som är kaput och med den ligger kabeln. Vart bor du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 3 Februari , 2009 Köper den gärna.... Bor i Östergötland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 3 Februari , 2009 tänkte väl sälja hela vhfen......är du intresserad....den är endast provmonterad, något fel...startar ej och garantin har gått ut. Kostade 1400 ny men du får allt för 300spänn i kartongen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 4 Februari , 2009 Det är taget, Köper hela av dig för 300. Detaljerna mm kan vi kanske ta via mail? jag har mos0121@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 4 Februari , 2009 Du har mail Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 4 Februari , 2009 Tackar Lasse. Det är besvarat nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser