Phillle 0 Postad 31 Januari , 2009 Hej, jag har en johnson 6hk, 70-tal. Den fungerar bara på höga varv, vilket beror på att min bränsle-nål har gått av längst ut (toppen). Jag undrar ifall det är någon som vet vart man kan få tag på en sådan, eller hur man ska gå tillväga för att lösa problemet? Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 2 Februari , 2009 bränslenålen på dom är platt längst ut i spetsen bara så du vet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Phillle 0 Postad 2 Februari , 2009 Nej, det är dom inte! som du kan se på denna bild nummer 10, så har den en spets: http://www.crowleymarine.com/brp_parts/diagrams/32537.cfm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Phillle 0 Postad 2 Februari , 2009 Jaha du menar så, i så fall har den platta spetsen gått av. Men ta gäran en titt på mekforumet där jag lagt upp samma tråd. Skriv gärna där! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser