peddan11 1 Postad 30 Januari , 2009 Skrivet: 29 januari 2009 | 09:46 Vi hjälps åt med det mesta i mat väg. Drickat fixar jag skälv Peddan Varför kommer det med en massa mysko text ibland när jag har svarat på något forum? Peddan Se inklistrat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 30 Januari , 2009 Blev lika dant nu Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FireWolf 0 Postad 30 Januari , 2009 Så blev det för mig när jag skrev texten i Word och sen klistrade in texten i inlägget. Det verkar vara för inställningarna till tiexten (typsnitt, storlek m.m) Skriv direkt den härrutan där man skriver inlägen så skall det funka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 30 Januari , 2009 Hej, Korrekt, det beror på att du klistrat in från word. //Lena Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 1 Februari , 2009 OK tack för hjälpen Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 2 Februari , 2009 För att slippa konstig text o annat; mellan-klistra in texten i Anteckningar (svensk Windows) eller Notepad (Engelsk windows). Klipp ut igen och klistar in på MG. Då blire bara boxtäverna kvar och inget annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Februari , 2009 Varför ska man klippa och klistra, leker ni Marjasin? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser