Gå till innehåll
tisdag 19 november 2024
Paulallen

Vad läser ni för tidningar?

Rekommendera Poster

Praktist Båtägande ger helt klart mest för pengarna. Varje nummer är fullpackat med tips och intressanta reportage. Fattar inte att man kan hänga upp sig på en artikel som var inne för två år sedan om båtdator. Nu har Micke Westin ett kul projekt som man ocksåkan följa på webben www.praktisktbatagande.se

Skepp ohoj: Lass K

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo jag är gift. Samma fru i 35 år. Hon är dock duktig på att slänga och vi har en väl fungerande soptipp dit man i princip kan åka varje dag uta att det kostar mer än transporten. Källsorteringen är mycket avancerad, många olika fraktioner. Som tur är finns det ingen container för en sån sopa som jag Skrikandes. Annars hade man nog varit kasserad för länge sen Cool.

Har bara flyttat 2ggr. Senaste gången var 1978 när vi flyttade in i nuvarande bostad dvs  styvt 30 år. Möjligen ytterligare en bostad innan man fyttar in för gott i en etta med jordvärme Oskyldig

Jag har jobbat på samma företag sen 1976. Ja det var en sanning med modifikation. De 20 första åren hade företaget samma namn, men sen avregleringen elmarknaden 1996 har vi haft olika namn och olika ägare vart och vart annat år  (totalt sju). Men för mig är det egentligen ingen skillnad. Samma arbetsområde, samma arbetskompisar och samma arbetsuppgifter.

tommy

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

SXK:s På Kryss är segelhusorganet. Medföljande Västpricken.

Sen lär man sig massor på Maringuiden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha! Lite komiskt att läsa många kommentarer här. Jag har några 'hobbies' jag med och har ganska bestämda åsikter om hur dåliga de flesta facktidningar är etc.

Som nybliven beg. segelbåtägare tycker jag BPÄ är suverän. I princip alla tips i den är nya för mig och hur bra som helst, åtminstone i de 4 nummer jag köpt hittills :)

Vet inte ens vilka/hur många tidningar det finns på marknaden. Jag är väl måttligt intresserad av att läsa om tester av sprillans motorbåtar men man kan ju inte få allt..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...