s-1027706 0 Postad 25 Januari , 2009 Hej! Finns det bra ställen i Vätten för att fiska dessa fiskar om man inte vill åka för långt ut efter som jag har liten båt. Om jag åker från Motala hamn? En som inte har fiskat i vätten förr......Vad fiskar man bäst med osv? Mvh 495 ht Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
s-1027706 0 Postad 26 Januari , 2009 Okej! Blev lite fel i rubriken, det jag menar är RÖDING och inget annat. Har hört att S.t Annas skärgård ska vara det bästa område för gädda, någon som vet? Mvh 495 ht Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Januari , 2009 Du kan sjösätta i Hästholmen och sedan släppa i fiskegrejerna straxt utanför hamnen så har du chans att få Lax, Öring och Röding. 3 tums pärlemor Apex funkar bra till samtliga fiskar. Jag kan maila lite fler tips till dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
s-1027706 0 Postad 29 Januari , 2009 Ja tack! Det vore inte så dumt! Jag fiskade mycket som grabb men har inte på de senaste två årtionden kommit för mig, men nu så skulle det vara kul att ta upp detta intresse igen... Det är ju både kul och gott med fisk och så blir man lite klokare, sägs det!! Mvh 495 ht Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 31 Januari , 2009 Skulle också satsa på Hästholmen.. Bra hamn och bra fiske alldeles utanför. Finns det några andra bra ställen i Vättern..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser