edvin333 0 Postad 24 Januari , 2009 hej, jag har behåpe epoxy som jag vill färga vit. vad skall jag använda ? /edvin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 Januari , 2009 Det finns säkert pigment att blanda i, men varför vill du färga epoxyn? West Systems rekommenderar att man lackar över, för att få ett UV-skydd. Pigmente lär inte göra samma jobbet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 24 Januari , 2009 Finns en vit pasta som du blandar i så mycket som behövs. Köpte min epoxi och pasta på NM i Kungälv. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 25 Januari , 2009 Behåpe? Vet inte riktigt vad du menar med det. Har du målat med epoxi? Eller ska du färga nåten, vilket jag trodde. Ska du måla går det väl med vilken färg som helst. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
edvin333 0 Postad 25 Januari , 2009 behåpe är ett epoxysystem. Dom har ingen egen vitpasta så jag funderar på om nm vitpasta funkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sorken88 0 Postad 25 Januari , 2009 De kan leverera epoxi i den färg du önskar. Jag var hos dem i Klågerup före jul och frågade just om det gick att få epoxi färgad. Jag har för avsikt att epoxibehandla i vår och då behöver jag färg i epoxin för att kunna kontrollera att det täcker. Så jag kommer att köpa epoxi hos BEHÅ plast i två olika kulörer för det förestående stolleprovet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
paddelnisse 0 Postad 1 Februari , 2009 Åk till färg affären och köp färg pigment tror jag det heter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser