BengtC 0 Postad 24 Januari , 2009 Jag ska måla om skjölden på mitt 280 drev och på Erlandssons har de bara VP orginal grund, och drevfärg på sprayflaska a 184 SEK/400 ml. Finns det något alternativ på burk? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chrsam 0 Postad 25 Januari , 2009 Jag använde denna från biltema till mitt VP 250 drev plus sköld , nedslipat förhand in till ren aluminium på vissa ställen. (sitter som berget efter 3 säsonger) Primer, plast och metall 2-komponents aluminiumpigmenterad uretanepoxifärg. Används som grundfärg över och under vattenlinjen på båtar av plast, stål och aluminium. Skyddar mot plastpest. Slitstark, vattenbeständig och rostskyddande. Grå. 1 l (varav bas 0,8 l). 36-531 149,00 kr sprayade sedan med hempels mille drive grå för att slippa beväxtning . De två är väldigt lika i färgen. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hannes_i_holmen 0 Postad 25 Januari , 2009 Är man inte så noga på kulören så funkar det med vit hammarlack! Stryktåligt som få! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
okdef 0 Postad 25 Januari , 2009 Kolla med www.drev.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser