peddan11 1 Postad 23 Januari , 2009 Hej. Jag har två helt nya batterier ett som gick halva föra säsongen. Det är samma fabrikat o storlek på batterina 75A. Min fråga är kan jag använda dom ihop som förbrukningsbank i båten? Mvh Peddan Senast ändrad av peddan11 | 23 januari 2009 | 16:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 23 Januari , 2009 Inga problem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Januari , 2009 Jag skulle heller inte tveka att koppla ihop dem. Även om det finns andra experter som på det bestämdaste skulle avråda. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 24 Januari , 2009 Skulle batteriet vara äldre så är det nog inte bra, men enligt mej, en halv säsong och om du inte gjort djupa urladdningar ett flertal ggr så är det nog ingen fara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 26 Januari , 2009 Jag tackar för hjälpen. Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser