aliosc 0 Postad 23 Januari , 2009 Tjena. Har funderat på en wa och hittade en båt som heter barcon 20 ,men har aldrig hört talas om eller vet inget om den båten.Den är lagom stor,snygg form och räcker med 90-100hk för att gå ok men framför allt ett bra pris på halvfabrikat,men som jag skrev innan,vet absolut ingeting om den så är det någon som vet något eller har någon information om den skulle jag vara väldigt taksam. Hoppas att någon vet något. tackar för alla svar iförväg Aliosc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 23 Januari , 2009 Båtarna byggs i Uddevalla. Kolla på www.barconboats.com /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aliosc 0 Postad 24 Januari , 2009 Tack så mycket för den hemsida,där får man reda på en hel del. Är det någon som äger eller har ägt en barcon 20? Som kan tala om gång i sjön,utrymme,positiva,negativa saker mm mm. /Aliosc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simbad 0 Postad 25 Januari , 2009 En bekant köpte en Barcon 22 som levererades i somras. Han använde den inte mycket under sommaren men hade inget att anmärka på båten. Det som jag var förvånad över var de ständiga förseningarna i leveransen. Fick dock diverse plåster på såren under de två åren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser