cctop 0 Postad 18 Januari , 2009 Hej! Är det någon som vet var man kan köpa en splitter mellan VHF och Radion, dvs en koppling där radio och VHF går in och där VHF:ens anrop fördelas ut på radions bakre högtalare (sittbrunnen). Den kan styras för automatik, enbart radio eller enbart VHF. Jag har hittat en sådan i Frankrike men undrar om det finns motsvarande i Sverige, se länk.http://www.accastillage-diffusion.fr/defaut.php?id=1&gamme=171&produit=498&article=1578 //Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 18 Januari , 2009 Ooops! Länken la sig i mitt namn, klicka på det för länken. /Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 18 Januari , 2009 Du kan väl beställa från firman du länkade till. Helt övertygad att dom skickar till Sverige. Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 18 Januari , 2009 Bra ide Per. Får försöka men det är lite jobbigt med sidor som endast är på franska o/e spanska. Mina kunskaper i dessa språk är lika med noll :-( Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser