Terrafobica 68 Postad 26 Februari , 2009 Här kommer två nya länder: Gör kirurgen Har skomakarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2009 Det ämnet kunde du visst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2009 Syrien Botswana Jag kör två länder också: Helt okunnig? Osmaner i city? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2009 Det första vetefan, men jag lockas av att säga Norge Det andra är turkmän i stan. När man går på krogen så är man väl ute på? Ett land. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 Mars , 2009 Nu har det gått en vecka, inga förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2009 Vad otålig du är. Om man kan nada, är man ju helt okunnig. När jag går på krogen är jag på span igen. Här kommer ett långsökt land: Likgiltig i efterhand. Kör en stad också: Magfängelse. Är det bara du Terra och jag kvar här på DöSnack? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Mars , 2009 Skärpning Flipper, de där var ju bara för lätta Sen-egal Buk-arrest. De här då? Har man mellan skinkorna? Om jag åker omkring i Finska viken, tar jag mig en? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 7 Mars , 2009 En från Götet ! Expensiveirland ? /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Mars , 2009 Kost-ir? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 8 Mars , 2009 Tycker ni har spårat ur lite. Återgår till skärgården. Denna ö har inget tak över sig. Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Mars , 2009 Himmelskär? Denna då, varför i herrans namn har man den här där det luktar? Ligger i Mälaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 Mars , 2009 Jo, nu har det spårat ur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 8 Mars , 2009 Himmelskär? Nä...finns det någon sådan? Tänkte på annat. Kom igen. Stor känd ö. -------------------------- Luktar illa i Mälaren? Nä...Skutskär ligger långt härifrån. Ledtråd tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Mars , 2009 I närheten av Ekerö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser