Gå till innehåll
måndag 24 februari 2025
Nitro

Skall mg vara med på båtmässan i Göteborg 30/1 - 8/2-09?

Rekommendera Poster

Nu börjar det rycka i båtmässotarmen. Undrar ifall mg kommer att att vara med och i vilken omfattfning?

Jag hoppas jag inte är ensam om att vara nyfiken på ifall mg kommer att deltaga och framförallt på vilket sätt? Kommer mg så som brukligt vara ett vattenhål för oss båtdårar?

Det finns redan andra linor om båtmässan och blänkare om vilka som kommer att besöka mässan. Jag hoppas det även på denna tråden går att lämna info om vilken eller vilka dagar det finns mg medlemmar i vimlet. väl mött/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle tänka mig att om MG skulle vara med på mässan, så borde det vara stora rubriker och annonser här på siten...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Känns rätt tveksamt om man tänker tillbaka på förra året. då var inte montern nåt att skryta med. mest ett par båttidningar inom ttg gruppen. MG kom i skymundan kände jag.

Frågan är om det skiljer sig i år när LRF har köpt ttg? Kommer det stå en traktor där istället nu? :P

Nä i min mening var det bra mycket bättre för två år sedan när MG hade en egen RIKTIG monter på Andra våning.

Varma Hälsningar från Thailand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej på er!

Självklart syns vi på Båtmässan i Göteborg. Mikael Stävhammar, Suzanne Behr och Lena Jexby kommer att vara där alla dagarna. Ni är varmt välkomna att besöka oss i vår monter. Jag återkommer med monter nummer. Det skall bli jätteroligt att få träffa er alla igen och snacka båtar, båtliv och allt annat som hör båtmässorna till.

//Vi syns snart
LenaFlört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Välkommen in och träffa oss bakom tangenterna! Du hittar oss i monter C01:01.

Vi syns på mässan och nätet!

//Lena, Suzz och Micke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...