tcrona 0 Postad 15 Januari , 2009 Nu kan du kolla in vädret i Göteborgs Norra skärgård innan du åker ut med båten. Jag har en webkamera och väderstation på hustaket i Hälsö hamn. Gå in på www.crona.eu www.crona.eu så finns flikar både för kamerabild och väder (vindstyrka,riktning,regn,tryck...). /Thomas Senast ändrad av tcrona | 15 januari 2009 | 09:33 Senast ändrad av tcrona | 15 januari 2009 | 09:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PrimeX 0 Postad 15 Januari , 2009 Kul att veta att du har 21.9 grader inne. Men kanske mer intressant vad du har ute. Man bra initiativ, kommer hålla koll när du får ordning på grejorna. Men det var fint väder. Blir sugen på vintersegling (var på SXK seminarie i går och suget ökade ytterligare (kanske inte när någon nämnde snorkelsegling, dvs segling med snorkel och cyklop vid kryss i hård vind, då lägger man nog kvar båten vid kaj på vintern). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 15 Januari , 2009 Snyggt Crona! Ett grymt bra initiativ. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 15 Januari , 2009 Även om kameran är offline nu, så är det ett kanoninitiativ...! Grymt snygg sida med fina bilder är det oxå... den skall du vara stolt över, tycker jag... den har du lyckats med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tcrona 0 Postad 19 Januari , 2009 Tackar för kommentarerna! Kameran är offline när det är mörkt ute och när något hårdvarumässigt gått galet. Min gamla laptop som används som server är inte riktigt att lita på. Köper snart ny dator.... /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 19 Januari , 2009 Häftigt. det är en väldig bra initiativ, behövs bara litet mer reklam här på mg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 20 Januari , 2009 Nu lagd som favorit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 21 Januari , 2009 Snyggt!! Bra att kunna se hur båt&moln-läget är åt söder. Brukar även kolla åt väster med: http://www.gvc2.gu.se/TAK-DATA/bro.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser