AnteKba 0 Postad 11 Januari , 2009 Hej undrar om någon har erfarenhet av de barnflytvästar som SSRS säljer, kanske andra också....Dom är iaf ungefär dubbelt så dyra som baltic och andra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnteKba 0 Postad 15 Januari , 2009 Om jag utvidgar frågan till bra barnflytvästar till de allra minsta, någon med erfarenheter goda som dåliga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HjalleGson 0 Postad 16 Januari , 2009 jag sonderaded marknaden i sommras och kollade oxå på crewsavern, dock var användnigsområdet för den västen lite för mycke havs/ocean turer för min lilla kusins båtfärder. Köpte istället Helly Hansens kid safe, va tydligen bäst i test, funkar bra iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 16 Januari , 2009 Detta känns ju som ett område där man helst inte vill chansa med något annat än kvalitet... Se länk http://www.testfakta.se/img/2008/5/28/39106.pdf Senast ändrad av frejo | 16 januari 2009 | 09:40 Senast ändrad av frejo | 16 januari 2009 | 09:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 16 Januari , 2009 Intressant att Helly Hansen är både bäst (Kid Safe ) och sämst (Navigare Scan) i testet och skillnaden i pris är bara 100:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser