Daniel_B 0 Postad 11 Januari , 2009 Såg att det är en båtmässa i Göteborg nu i månadsskiftet jan/feb.. hur är den i jämförelse med den som brukar vara i Stockholm? Har bara varit på den i Stockholm tidigare.. Är det samma typ av mässa eller är den mer inriktad på segelbåtar eller något sådant..? Länk.. http://nemonet.swefair.se/templates/FlexiblePage____169180.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 12 Januari , 2009 Förra året var gbg mässan riktigt bra! Men kan väl inte riktigt jämföras med Stockholm tycker jag,det finns lite mer av allt på Stockholms mässan. /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zxcvb 0 Postad 12 Januari , 2009 Göteborgs mässan är inte för svensson,så ta en tur till demarks mässa är bäst med biliga mässpriser Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PrimeX 0 Postad 12 Januari , 2009 Varför är de inte för Svenssons??? Danmark billigt??? (bara om du köper icke märkes öl kanske). 1 DK kostar 1.50 SEK.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 12 Januari , 2009 För det första är det ju alla trevliga göteborgare, för det andra hmmm kommer inte på något mer. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 13 Januari , 2009 Jag kan inte gå på mässan i år... Jag är i Thailand då... Tråkigt, men jag får offra mig för familjefriden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matilda519 2 Postad 13 Januari , 2009 Du missar inte mycket, verkar bli ganska magert på båtar i hallen. Ta med solkyddsfaktor och mycket pengar, solen är stark och inget är billigt längre. (Värst vad negativt detta blev...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 13 Januari , 2009 Båtmässan är första vårtecknet....*ler* Jag skall kolla runt massor samt jobbar där lite... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke9999 0 Postad 14 Januari , 2009 Hejsan!!! Seriöst är denna mässa bättre en den i gbg? Har inte vart på någon av dom, men tänkte besöka någon av dom i år... Har hört att den sthlm är mer för segel folk och den i gbg mer inriktad på motorbåt stämmer det? Eller ungefär samma utställare? Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser