molino 0 Postad 9 Januari , 2009 Senast ändrad av molino | 11 januari 2009 | 14:52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangen5 0 Postad 10 Januari , 2009 Hej Oskar! Jag gissar att du menar nylon... Det finns att köpa i de flesta tygaffärer eller båttillbehörsbutiker.... MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Januari , 2009 Allt vatten tål neon, så du kan ta det som finns i kranen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 11 Januari , 2009 neontetra tål vatten ganska bra, dom trivs bässt i stim dock..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Januari , 2009 Neontetra? Tänk vad Arla hittar på för att få mjölken såld nuförtiden. Men måste man köpa mjölken stimvis? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Januari , 2009 Fast uppriktigt sagt så tycker jag lite synd om frågeställaren. Ställ om din fråga så att vi förstår vad du menar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 11 Januari , 2009 Ja, den stackarn. Det tog dryga året innan han vågade ställa sin första fråga, och så blev det så fel. Det är ju förbaskat att ungdomarna inte får lära sig att skriva i skolan nu för tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freddanmax1 0 Postad 11 Januari , 2009 Hej. Vi säljer neon fast till bilar på Brl men jag har även sålt till både kompisar och kunders båtar. Det man får tänka på är att där kabeln går in får man ta sillicon eller dyligt att täta med, samt ändarna. Jag skulle inte rekomendera det till att ha under vattnet hela tiden. Men GLÖM inte att använda säkring. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Januari , 2009 Förstår fortfarande inte, förklara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 11 Januari , 2009 Det är neonljus man menar trots allt? På en båt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bergettoken 1 Postad 12 Januari , 2009 He he he he!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 12 Januari , 2009 Finns det någon fråga? Neon i båt låter ganska intressant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freddanmax1 0 Postad 12 Januari , 2009 Ja neonljus används till att montera undar badbryggan alt i båten under sofforna/i baravdelningar mm för att få lite häftigare belysning. Sen är det ju upp till var o en om man vill ha det........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 13 Januari , 2009 Jag föredrar mareld under båten. //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 14 Januari , 2009 Under sofforna? Dricker man så mycket att man ligger där så behövs det väl ingen belysning ändå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser