Jonas_JJ 0 Postad 3 Januari , 2009 Finns det någon här som har provat garmin 400c ekolodet? Det är ju ganska prisvärt me tanke på färgskärm och effekten på det. Jag fiskar nästan uteslutande i havet o allt från 10m-140m djup Så ja e lite nyfiken på om något provat de o va ni tycker... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zappe 1 Postad 6 Januari , 2009 Hej! Jag har kört ett år med Garmin Fichfinder 400C. Använder det huvudsakligen vid trollingfiske, djup mellan 10 - 60 meter och tycker det fungerar utmärkt. /Ingmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SvenH11 0 Postad 24 April , 2009 Det jag har tappar botten när man kör på dual när man sänker ner djuptrollingen, då fastnar djupet på en av lodena, det är något irriterande, väntar på att garmin ska uppdatera mjukvaran. jag hade ett 250 förut och det funkade till 100%, Kan nämna att jag köpte mitt från USA och det blev ca halva priset inkl frakten (6dagar tog det) Annars är det en mycket fin bild och funkar bra när man ger f*n i djuptrollingen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser