Chardonnay 0 Postad 1 Januari , 2009 Nu är det nytt seglarår-önskar er alla ett riktigt gott sådant! Vi har beställt en sprayhood, en ny logg ( Nexus NX), skall beställa en ny nedgångslucka ( köpt nytt lås till den), nya avlastare skall inköpas/monteras ev två nya genuavinschar. Så det känns som vi har lite att pyssla med innan säsongen börjar....:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 1 Januari , 2009 Visst är den här tiden en av de bästa. Man kan sitta och planera för årets investeringar och så smått börja pyssla med sin båt. Hela säsongen ligger framför en och i drömmen är det alltid skönt väder. Är inte lite avundsjuk på er som har en båt att sjösätta i år. Lycka till allihop med seglingsåret 2009. Vi ska försöka komma igen åtminstonde mot slutet av säsong 2010. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chardonnay 0 Postad 1 Januari , 2009 Men det verkar son ni ändå har något att se fram emot...verkar vara en underbar båt Linjetten. /Susanne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jj64 0 Postad 1 Januari , 2009 Jag laddar för att köpa min första. Jag å frugan har anmält oss till kurs i navigation. Sedan ska vi hitta ett lämpligt objekt att köpa. Gott nytt år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chardonnay 0 Postad 1 Januari , 2009 Kul jj64- vad har ni tänkt köpa för båt? /Suz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser