Heiner 0 Postad 27 December , 2008 Tror ni det låga bensinpriset håller i sig till nästa år (sommren) ? Det sista literpriset jag noterade ligger på 9,76 . (Tankade bilen) Hade varit jäkl....gt gött om soppapriserna höll i sig eller till och med dalade lite till . Vi sparar ca 30 - 40 % kostnad om det håller i sig...... Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 27 December , 2008 Ja, det tror jag om nu inte en högkonjunktur kommer inom det snaraste... Men på sikt kommer priset bli normalt igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 27 December , 2008 Tänk om kronan kunde stärkas mot dollarn, vad skulle inte det göra på bensinpriset????? Under 9 kr kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 28 December , 2008 Kors i taket om de inte toppar priset lagom till semestertiderna i sommar. De är väldigt medvetna om att vi måste handla bensin ändå då vi ska på semester. Kan inte minnas en enda sommar då priset inte har ökat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coolbeyron 1 Postad 28 December , 2008 Nej tyvärr är nog det här ett tillfälligt lågpris.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JesperPrytz 0 Postad 28 December , 2008 Att förstå sig på bensinpriser (eller några andra energipriser) förefaller helt omöjligt för en vanlig dödlig. Jag skulle gissa att de stiger framåt sommaren, men måttligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 28 December , 2008 Så märkligt är det inte. Priset stiger med efterfrågan. Efterfrågan är större under sommaren! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
whiskymannen 0 Postad 31 December , 2008 ja har väl haft lite tur under 2000 talet då där ja bor i karlstad vart 4 sommrar med priskrig mellan mackarna o priset legat mellan 1-3kr under normalt pris så ja har då fyllt alla mina dunkar(500l) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser