AudiTQ 1 Postad 4 Maj , 2009 Men det är också rätt pinsamt att läsa inlägg som denna. Vem orkar bry sig ? alla kanske inte hade det så lätt i skolan. MEN JAG BRYR MIG INTE! och skriver heller inte att jag hatar dom (något väl hårt ordval för övrigt) Vad jag stör mig på är inlägg från besserwissrar som ska påpeka att vissa har svårt med stavningen- det hjälper ju inte med sådana kommentarer eller hur ? om du har mycket tid så gå ut och vaxa båten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 5 Maj , 2009 Äsch...AudiTQ...ta inte åt dig. Det är inte frågan om att driva med de som har svårt att stava rätt. Det är frågan om att se det roliga som kan uppstå när man läser sådant. Du har nog inte läst alla inläggen antar jag för då hade du reagerat annorlunda tror jag. Men om det nu är så svårt och du inte ser någon mening med att ta tid att skriva i denna tråden, varför läste du och svarade du själv? Som sagt. inget personligt. Vad tycker du om denna historia? Vår då 13 åriga dotter var med oss och vi var över till Dragör,Danmark, och hon uppsökte hamntoaletten där. Kom ut gapskrattandes efter en stund och berättade. Någon har klottrat på väggen och skrivit Jesus lever varpå någon annan har klottrat dit Avskaffa Påsklovet Jag tror inte att någon troende eller religiös person tog illa vid sig. Man måste tåla lite sånt. Men kan du se det roliga i det hela? Men har inte roligare än vad man gör sig och jag tar mig lite tid till att skriva strunt ibland. Ibland roar det andra. Men att vaxa båten? Nej tack. Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 Juni , 2009 Dethärmedsärskrivningarkanjuvarapåbådegottochont. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 17 Juni , 2009 Tyckte jag såg en Ericsson slogan i Volvo ocean race get on board. kändes konstigt borde väl vara get onboard ? Vad säger ni experter. /Jugg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 18 Juni , 2009 Såg en annons om en gul nackad papegoja som var till salu. //P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Juni , 2009 Idag säljer dom jord gubbar utanför huset där jag bor, det gäller att ha starka tänder! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 2 Postad 25 Juni , 2009 Sär skrivningar har inte så mycket med intelligens att göra. Utan är mera ett handikapp. En intelligent person som du Decoy borde veta det. Sedan är ett forum just ett forum, om alla skrev helt korrekt skulle det allt bli väldigt opersonligt. Ungefär som vi bara skulle ha en dialekt i Sverige. Så tråkigt... Nää sluta vara bittra för att någon stavar lite fel, och gör särskrivningar. Så nu åker vi alla ut och gör lite svall för varandra. Puss o kram Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 205 Postad 25 Januari , 2010 Det här har varken med sär skrivning att göra, eller båtar... Men det är kul! Ett fordon för tjallare?http://www.blocket.se/vi/25563967.htm?ca=11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 25 Januari , 2010 Antingen är jag dum eller så var det för djupt för mig. Ett fordon för tjallare? Fattar noll. Förklara Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grundlurad 0 Postad 25 Januari , 2010 Kolla rubriken i annonsen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 205 Postad 29 Januari , 2010 Golare = tjallare. Har du inte läst Svensk Maffia eller Snabba Cash? Eller kollat på en av de däringa moderna varianterna av Beck-filmerna? Senast ändrad av Peter_K | 29 januari 2010 | 14:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Januari , 2010 Jaha...man lär så länge man lever. Dels missade jag att det fattades ett f i rubriken och några golare har jag inte varit i kontakt med precis, har lyckats hålla mig på rätt sida om staketet. Deckarna, sett en å annan Beck film och Ystadsmord men inte hört ordet. Läser inte deckare för övrigt. Så...nu vet jag lite mer då. Finns det fler roliga rubriker? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 Mars , 2010 Jag kan svara på din fråga !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 18 Maj , 2010 Underbart är när min polare skriver, i hop satt. /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser