Brodur 0 Postad 19 December , 2008 Är det fler än jag som är så galna så de julpyntar båten? GOD JUL!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 19 December , 2008 Nej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 19 December , 2008 Inte ens jul på trailern? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 19 December , 2008 Kolla min avatarbild så får ni se! Såg förresten en bilannons på blocket i går. Det var Hjulrea på den. Hade det varit rea på hela bilen så hade jag slagit till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 19 December , 2008 Vår numer långtifrånossboende Nova fick alltid lite julpynt i nosen på julafton. Vi åkte alltid på varvet på julafton och skålade med henne i glögg. Saknaden så här års är stor . Av nästa båt finns bara fåtöjlerna IRL ännu. Får väl hänga lite glitter på dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 19 December , 2008 Inte båten men båthuset. God Jul och Gott Nytt År Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainH 3 Postad 19 December , 2008 Nej! Den är ju TORRSATT!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Decoy 0 Postad 20 December , 2008 Självklart! Dock har jag närmare 50cm is i hamnen så den ligger inte i spat. Men julpyntad är den med ljusslinga. Har dock ingen bild och är ej hemmavid. Sitter allt som oftast i båten och funderar på ombyggnader och projekt och då är det klockrent med lite julstämning. Värmde lite starkvinsglögg på gasolköket här om dan, kändes lite overkligt med -15 grader kallt och en halvmeter snö utanför GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING! // Ankarchefen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 21 December , 2008 Självklart! Gran i kajutan och tomte i mesanen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser