rgsson 9 Postad 12 December , 2008 Hej! Bara en test. Inte nödvändigt att svara således. Har man dock en Alpha är man välkommen att bli medlem i klubben. mvh R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alpha 0 Postad 15 December , 2008 Hej Jag har en Alpha, nr 35 No Trouble. En -85:a i kanonskick. Har du startat en klubb? Hur många är med och var hittar man info? //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 15 December , 2008 Hej! Jag har startat en båtklubb online här på MarinGuiden. Kunde vara kul att samla alla som har en Alpha för att dela med oss av tips och idéer. Klicka på Båtklubben online och sök efter Alpha så ser du klubben. Det är en nystartad klubb, så vi är bara två än så länge. Med tiden hoppas jag att alla med en Alpha på MG är medlemmar. mvh Robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alpha 0 Postad 16 December , 2008 Hej Nu är vi ytterligare en...:-) //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 17 December , 2008 Perfekt. Kul att du ville joina. Välkommen! /R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelkalle 0 Postad 4 Maj , 2009 Hej, jag har precis blivit ägare till en Alpha. Hur blir med med i klubben? Är det bara att känna sig som en sådan, eller skall man lista sig någonstans? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser