Decoy 0 Postad 9 December , 2008 Natten till den 15 november 2008 sov jag min sista natt i båten för säsongen. Det var då -8 grader kallt ute och det är det kallaste väder och den på säsongen senaste övernattningen för min del...! Anledningen till detta vansinnesdåd var att jag kom hem sent på kvällen och hade glömt nyckeln hos mina föräldrar 5 mil hemmifrån. Självklart låg inte skutan i spat utan på vagn på tomten. Körde värmaren på full mutter och märkte intet av kylan på andra sidan kapellet. Någon som gjort detsamma? Berätta gärna om kalla/regniga/snöiga/blåsiga nätter. Kul att höra andras historier... Senast ändrad av Decoy | 09 december 2008 | 23:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 10 December , 2008 Hahahahaha......Tycker mig känna igen detta, Har hört detta av en gemensam bekant. Å vad jag garvade....... För det är väl du ankarchefen!? Kan inte tänka mig att någon annan har gjort samma sak. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Decoy 0 Postad 10 December , 2008 Hähähä.... Japp! Har sett dig här på MG ett tag. Tyvärr kan man inte byta nick på detta forum, annars hade jag valt Ankarchefen Förövrigt kör jag stenhårt på Catch Eucalyptus sen du glömde en dosa i Anders båt på ljusfesten. Har tyvärr inga kort från den kvällen, inga som går att visa offentligt iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 10 December , 2008 Bodde på båten i två år. En vinter var det -17 grader som kallast, båten var täckt av ett klart lager is från rigg till däck p.g.a. underkylt regn ett par dagar innan. När jag kom hem och satte igång värmen så var det exakt 0 grader mellan lakanen, där jag kröp ner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser