maxxan 0 Postad 7 December , 2008 Hej, jag renoverar mitt VP 290 DP drev och undrar var jag kan få tag på klistermärket på sidan. Det är ganska nerslitet och nu när man fixar till det så det ser nytt ut vill jag även ha tag på rätt klistermärken. Nån som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maltez 1 Postad 7 December , 2008 Kolla hos din lokala Penta-återförsäljare. Artnr 854144, kostar 168spänn ungefär enligt Marinpartseurope.com Finns iofs ett gäng till med dekaler så du får nog kolla vilken som är vilken.... Tala gärna om hur det går...jag tänkte eventuellt göra samma sak med mitt 290DP Senast ändrad av Maltez | 07 december 2008 | 20:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco23 2 Postad 8 December , 2008 www.marinepartsexpress.com har bra priser på Penta delar ex 854144 11.75$ har själv köpt bla. trim och turbotrycksmätare från dom, snabb leverans och inga strul med tullen. Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxxan 0 Postad 14 December , 2008 Stort tack för info. Jag ska meddela hur det går. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser