Zinderella 0 Postad 29 November , 2008 Nu när detta märke har fått ett fäste i vårt avlånga land så hade det vart kul att även vi FW ägere startar en märkesklubb,där vi kan utbyta erfarenheter och hjälpas med teknisk support samlade inköp av delar mm. Ska vi ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden25 0 Postad 29 November , 2008 Låter bra... Jag läser allt jag kommer över för stunden. Jag hämtade min 258 vista förra helgen. Skulle försöka lägga upp några nya kort.. Funkade sådär.. Jag återkommer!! Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 30 November , 2008 Bra Peter nu é vi två ! Nu väntar vi bara på resten. Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 22 December , 2008 Sorry Peter jag har ingen Four Winns längre ! Tror att det blir en Aquador 26 DC istället. Kanske får du tag på någon som inte har samma otur som jag. Grattis till ett bra båtval ändå och God Jul ! Senast ändrad av Zinderella | 23 december 2008 | 00:29 Senast ändrad av Zinderella | 23 december 2008 | 00:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden25 0 Postad 23 December , 2008 Hej! Vad var det som hände? Brann båten upp.. Jag som skulle kolla in dina smarta detaljer.. Lycka till med båtval! Peter S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 23 December , 2008 Hej Peter ! Båten är inte uppbrunnen men rök och sotskadad så den blev inlöst av fbolaget. Troligtvis kommer fbolaget att sälja båten till någon som fixar den ? Du får gärna kontakta mig för tips om Vista 258 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stratto 1 Postad 15 Januari , 2009 nu finns det en four winns club här på maringuiden mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noone 0 Postad 11 Maj , 2009 Du kan vara lugn Zinderella.... Jag håller på och lollar in en FW..... Då slipper du att vara ensam igen.... Medlemmar =2 igen... haha //Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sama 2 Postad 11 Maj , 2009 bra initiativ,,då är det vell bara att gå med då. har en 245 vista,mycket bra båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 12 Maj , 2009 Jag är inte längre ägare till FW! Har köpt FL = Fairline istället efter en brand i min FW. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snatchi 0 Postad 15 November , 2009 Låter trevligt med en FW-klubb! Jag är på! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 2 Postad 18 November , 2009 Det finns en rätt så bra jänkar forum för just Four Winns, väldigt trevliga om man har problem. http://www.ifourwinns.com Hälsningar Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser