Styrman 1 Postad 26 November , 2008 Vilken är drömbåten mellan 32-40 fot ? skulle vara intressant att höra panelens åsikter hur ni funderar och tänker när det gäller båt och semester. Mvh Styrman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 29 November , 2008 Det växlar för min del beroede på årstid. Vid fint väder och dagsturer öppnarebåt typ Cormate eller en stor Goldfish Rib. Semesterbåt får bli en Nimbus 370 eller en Nord West 370. Vid sämre väder och på hösten och tidigvår sitter en Targa eller Delta fint. Alla båtar är bra en kompromiss ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 29 November , 2008 Antingen Itama 40 fot http://62.149.195.180/itama/en/modello.php?nome_modello=FORTY Eller Bavaria 37 sport http://www.bavariasverige.se/?gclid=CPDKmr6ampcCFc0a3godFzNVJA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 30 November , 2008 En Huskyd Dane 1000 men den är bara 30 fot... www.huskydane.dk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 2 December , 2008 En Coronet 44 Yatch..... En RIKTIGT genomtänkt familjebåt. /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jeeper 0 Postad 3 December , 2008 Forbina 40 Sitta på flybridge när solen är framme, stänga glasdörren och dra på värmen när det regnar. Ska tydligen vara bränslesnål för sin storlek, och så tycker jag den är göör fin. Har även förkärlek till gamla fiskeskutor men de är oftast dubbla längden i fot så de damerna platsade inte här // Stefan PS jag gillar min Johnson 24 också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Victorzz 0 Postad 3 December , 2008 Håller med Fredric_sthlm. Itama 40 fot Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 3 December , 2008 Ja den är riktigt stygg. En akter som man kan ha nattklubb på, en ruff som ev svit. Du hittade den bilden som jag försökte använda men det gick bara att klistra in en bild per inlägg :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser