Minego 13 Postad 25 November , 2008 Nån som känner Kajen??? Tror att han heter Kaj..........iaf. Lite tid över så kollade in detta forum, livat värre o högt i tak säkert 3 m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 26 November , 2008 jag känner kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 26 November , 2008 Härligt-----då lägger jag till Dig oxå!!!!! Coolt!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 7 December , 2008 Ja känner ochså Kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 7 December , 2008 Nja vet inte jag......tror att Du bara säger det för att Du oxå vill vara med!!!! Svårt att lägga till Dig när Du tagit upp. Tyvärr grabben Du får inte vara med!!!! Mycket ledsen för din skull!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 7 December , 2008 Richard_Scarry Gjorde vi rätt nu? Kändes litet taskigt faktiskt...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 17 December , 2008 Skit i det då men hur som helst jag känner 2 st Kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser